Sitat Opprinnelig skrevet av TanjaK Vis post
Gadagung gadagung....ja det var altså mit hjerte i aftes og i nat, hvor jeg først faldt i søvn omk. kl. 4.
Så jeg kan hermed konstatere at 4 grain vist er i overkanten for mig....så meget for mine ideer om at kroppen evt. har brug for lidt ekstra i starten
TanjaK, angående hjertebank: Anisa skrev for en tid tilbake om at mange opplever hjertebank ved overgang til Thyroid. Mange av oss er ikke vant til normal hjerterytme, til å høre og kjenne vårt eget hjerte dunke der inne i brystet, fordi vi har gått og vært underdosert over lang tid. Det kan altså være den ukejnte opplevelse av et helt normalt hjerte i full gang med å ha det bra, men det kan også være overdose. Så det kan jo være lurt å sjekke. Husk at du må gå på en og samme dose over 4-6 uker før det slår ut på blodprøven.

Noen leger mener at den forhøyede mengden T3 i Thyroid ikke er bra for hjertet på sikt. Grisen har altså litt mer T3 enn mennesket. Jeg vet ikke. Jeg vet jo at Broda O Barnes blant annet gjorde hjerteundersøkelser på den tida hvor alle fikk Thyroid, fordi den syntetiske ikke fantes, og resultatet var at de som brukte Thyroid hadde i snitt et mye bedre hjerte enn de som ikke brukte Thyroid. Hans konklusjon på dette var at det var mange der ute med et uoppdaget stoffskifteproblem, og derfor slet de med hjerteproblemer.

Jeg skal etterhvert teste ut Thyroid sammen med syntetisk T4 for å få et balansert forhold mellom T3 og T4. Flere her på forummet bruker denne miksen og har det bedre på den enn Thyroid alene. Så det kan være verd å sjekke ut og teste det som du gjør nå!