Sitat Opprinnelig skrevet av cathrin Vis post
jeg lurer på det. Mitt stoffskifte raste fort ned i kjelleren etter å ha vært høyt for en stund siden. Nå håper jeg å få Amour, men dersom jeg ikke får det så raser min verden hetl i grus og da vil jeg bare kutte ut hele Levaxinen, det er bare tydelig at den ikke hjelper. Føler det slik at livet mitt bare dreier seg om søvn det er ikke noe liv lenger. Dersom jeg kutter ut Levaxin kommer jeg til å dø tilslutt da? Sist gikk jeg ned fra T4 på 40 til T4 på 7 på 2 uker så om jeg kutter det helt ut hvor lavt blir det da tro. Beklager å skrive slike deppressive tanker her men det er altså noe jeg lurer på.
Vel, siden de funksjonene som utrettes av kjertelen er såpass viktige vil jeg tro at man kan dø av det? Fant dette på en webside: "Left untreated, severe hypothyroidism can lead to convulsions, coma, and death." Det er nok i de helt ekstreme tilfellene at døden kan inntreffe. Som for eksempel de som utvikler hypothyreose som bor midt i jungelen og ikke har tilgang til lege/medisiner (for å sette det helt på s****en).

Men jeg tror ikke du kommer til å dø, kjære deg! Som sagt er det sikkert i veldig ekstreme og alvorlige tilfellene folk dør. Jeg tror du kan ta det helt med ro Klem!