Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
19-05-06, 22:16 #11
Hei håper ikke du dør da Uff :,( Jeg vet ikke nok om det om man kan det. Jeg føler også det samme men jeg vil dø av Lavt stoffskifte eller Anorexia en av de tar livet mitt. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg men forstår ikke tall får kansje vite hvorfor tall er et sinnsykt problem for meg
Jeg har aldri kunnet matte rart :,( Jeg ville og prøvd Amour men vet ikke hur man får det :,( Håper du får det viss du trenger det
Jeg bruker og Levaxin og har aldri merket som legen sa du vil føle deg bedre etter 1 tabl hm jeg venter ennå jeg og føler meg også bare værre :,( Så jeg forstår deg , men ikke kutt ut Levaxin før du har fått noe annet som virker da snakk med din lege. Men virker Armour da på alle? Viss den gjør det hvorfor får ikke alle pasienter den da så de kan få det bedre med sin sykdom? GODKLEMZ TIL DEG
Ta vare på deg selv
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker