Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-08-10, 10:12 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Du tenker ikke bare prøve pregnenolone da? Innlegg 353 (Anisa) i denne tråden beskriver hvordan pregnenolone kan være gunstig førstevalg. Jeg har tro på dette. problemene mine med vekt og håravfall startet med dhea. Gikk over til 7-keto, men merket ingen forskjell, det ble faktisk litt verre. Nå kan det tenkes at det tar lang tid før det går ut av kroppen, men jeg har rotet det litt til med for mye hormoner på en gang, så nå skal jeg gå ned på 7-keto og øke pregnenolone. vil forsøke å prøve hvordan det går uten 7-keto (på sikt). har jo blitt i mye bedre form, og er redd for at den skal bli verre igjen når jeg går ned på 7-keto, men nå prøver jeg. Den enkleste er ofte det beste, er jo et slagord. Jeg tror at det kan ha blitt for mye på en gang for meg, og jeg føler jeg må rydde opp i ting. Men er usikker som bare det
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker