Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
05-07-10, 21:23 #10
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Hei rexxy69 og Hansen! Takk for svar. Jeg har jo gått rundt i ett halvt år og mast om at jeg føler jeg har lite blod, til to fastleger faktisk. Men de har sagt at det har de sjekket. Og man hører jo på legen. Leser leger overhodet prøvesvar? De har ihvertfall ikke kontroll på mange av mine. Jeg skal ihvertfall begynne på tilskudd snarlig. Har kun tatt ett kosttilskudd som heter Ammende til nå. Men du sier Jern uten jod? Betyr det at man ikke skal ha jod? I så fall har jeg blitt proppet full av jod via diverse kontrastvæsker i forbindelse med mange MR og CT undersøkelser siste tiden. Håper ikke det er skadelig? Lurer også på om det tar lang tid før jernbeholdningen normaliseres med tilskudd. Ellers tusen takk for all hjelp dere kloke, kunnskapsrike ,snille folk
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker