Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
14-05-10, 18:49 #1
Vektøkning ved behandling..
Jeg begynte på Levaxin rett etter påske, så ikke vært behandlet for lavt stoffskifte lenge..
De siste årene har jeg gått sakte med sikkert opp i vekt, veier nå 20 kilo mer en jeg burde/har gjort....
Noe jeg sliter veldig med nå, er vekt. Etter jeg begynte på Levaxin har jeg gått opp 1 kilo i uka, er dette vanlig???
Fortsetter det slik så triller jeg snart, er jeg heldig så passer bunaden på mandag.. Dette psyker meg helt ut, så missfornøyd med meg selv, tungt er det også. Spiser mindre en ever og trener så fort formen er ok. Hva skjer????
Føler meg litt bedre etter jeg begynte med behandling, er liksom ikke helt på bunn, men fortsatt sykemeldt og tunge dager..
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00 -
vektøkning!!
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 03-05-05, 12:15

Svar med sitat

Bokmerker