Jeg bytta lege nå i høst, og fikk da endelig konstatert lavt stoffskifte, noe jeg mente helte tida før også. Men siden jeg jo ikke er blitt trodd er jeg jo blitt stempla som psykisk syk og med inbilte fysiske symptomer.

Ved siste lege timen så spurte legen om hvilke andre symptomer enn det å være tom for energi jeg hadde. Jeg nevnte noe, men husket jo ikke alt. Hukommelsen min er ikke god, og jeg er blitt avfeid så mange ganger at jeg var ikke klar for å få spørsmålet. I tillegg liker jeg ikke å gå til legen så jeg gruer meg og er skikkelig stressa når jeg er der. Men det synes ikke utenpå.

Så jeg lurer på om jeg skal skrive ned hvordan ting egentlig er og gi det til legen, siden jeg vet jeg ikke fikk sagt det skikkelig på forrige time. Men så kommer det jeg er veldig i tvil på da. Siden jeg jo er stemplet som en som bare inbiller seg ting, er jeg redd for at jeg skal bli plassert i denne kategorien videre.

Noen som har skrevet til legen sin, eller noen som har noen meninger om det er lurt eller ikke lurt. Jeg vil (eller jeg skal ) bli frisk. For å kunne bli det så må jo legen vite hvordan ting egentlig er.