Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
09-04-10, 01:30 #1
"Vindunderkuren" Bailine og Norsk Thyreoideaforbund
Fikk brev fra NTF og sammen med det lå det reklame fra Bailine. Jeg synes ikke slik reklame bør sendes ut fra dem.
Den starter slik:
Joda man får jo økte forbrenning etc. akkurat som man får når man trener, for det er jo det musklene gjør her også. Men hva synes dere om fremstillingen her?Bailine er elektronisk muskelstrening. Bailine øker stoffskifte. Og gjennom vår elektroniske trening vil du øke forbrenningen, samt øke blodsirkulasjonen og få økt velvære og energi. Samtidig får du en fastere og slankere kropp Vi gir også kostholdstips til de som ønsker det. Gode resultater for de fleste.
Det at man starter med å si at det øker stoffskifte og sendes ut fra NTF synes jeg ikke er ok.
Her er noen eksempler på at bailine "forhøyer stoffskifte":
http://www.rb.no/derdubor/M58980/
http://www.bailine-brumunddal.com/
Nå vet ikke jeg mye om bailine, for det har jeg ikke satt meg inn i, men jeg kan ikke se at dette er annet enn ting som gir effekt når det utføres på lik linje som om de samme musklene hadde gjennomført en trening. Så det at det øker eller forhøyer som de liker å kalle det, blir vel bare midlertidig.
Bare så det er sagt, jeg har ikke noe i mot hverken bailine eller bruk av muskelstimmulator. Faktisk testa jeg det for 15-20 år siden med god effekt, men det var sammen med mye trening også.
Det jeg ikke synes noe om er bl.a at det virker som om dette er noe som kan gi en generell forbedring av lavt stoffskifte.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22 -
Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 42Siste melding: 04-08-05, 09:22

Svar med sitat

Bokmerker