Hei, ikke gi opp.

mange leger går med på et forsøk med å starte på Levaxin i seks måneder til tross for bra tall.

Men jeg ser at din ft4, som er stoffsiftehromonet, kryper nedover og nedover. Det er det som teller.
Hos deg funker ikke TSH-en av en eller annen grunn som den skal.

Hvis du finner det svenske dokumentet her, fra den svenske stoffksifteforeningen, så står det faktisk at det ikke alltid er blodprøver som viser at man har lavt stoffskifte.

(legene ser mest på TSH, som du bittert har erfart)

Man skal ikke ta noen form for valium mer enn fem dager i slengen.
Hva skal du begynne med?
Jeg måtte også gå gjennom den øvelsen, og det to ganger.
Første gangen så var det i 2000, og det var lykkepillen og jeg ble bare mer surr i hodet og jeg holdt bare ut i ti dager. Jeg fikk enormt mye mer brain fog av den og var kvalm hele tiden. Så fikk jeg lov å prøve thyroxin, og det var klart etter 20 minutter at det var det jeg gikk og manglet. Mine føtter ble varme etter 20 minutter, og de hadde vært kalde i årevis. Og jeg følte at jeg var på rett spor.
Men jeg følte meg ikke nærmere bra før jeg kom opp i helt riktig dose, 125 µg. For lite er verre enn ingenting. mange leger gir pasientene for lav testdose for å sabotere hele greia.

Kanskje du må prøve ut de pillene du fikk i ti dager og så før du lov å prøve levaxin.

Min TSH var 2,5 og ft4 var 10 (10-20)
men andre har vært hypo med en ft4 på 17.