Marielle: det var da endelig godt du fikk ut det kornet skal ikke måtte ha mer plager enn nødvendig he he.......men spøk til side; det der med å få litt angst og sånn....ja det har jeg også. Men jeg får sånn angst av å bare være inne. MÅÅÅ bare måååå ut liksom. Orker ikke sitte med alle de rare tankene alene. Får innrømme at jeg lar tankene vandre ganske langt innimellom. Har så mange rare symptomer at jeg får helt angst for at jeg er alvorlig sjuk med ett eller annet. Skikkelig slitsomt altså.

Ja jeg går hjemme, men er i svangerskapsperm. Skal begynne å jobbe om 1,5 mnd. Jeg er så klar for å jobbe at jeg blir knust dersom formen ikke holder. Hvorfor er du sykemeldt? Er det trettheten/utmattelsen som gjør at du ikke kan jobbe? For det er vel det største problemet mitt, og noe som kan bli en utfordring.

Man unner ingen å være i en sånn situasjon som oss. Og jeg unner ingen å føle seg på denne måten. men det er lov å si at det er godt å sitte i samme båt. Å dele erfaringer osv er sundt for oss tror jeg
Jaggu (!!!) er det kjempe kjipt å ha det sånn her....jeg kjenner meg ikke igjen. Og jeg som alltid har vært så våken og kvikk. Nå klarer jeg å rote til det meste. Pin-koder og tlf.nummer er helt håpløst. For ikke å snakke om å handle 3 marvarer uten handleliste....jeg surrer altså

Blogg er en gooood ting. Jeg blogger jeg også. Men ikke om stoffskiftet. Bare andre helt trivielle ting. men det er så deilig og avslappende på en eller annen måte Hva blogger du om da?
Jeg føler virkelig med deg som tilbringer dagene alene. Keep up the spirit Det løser seg nok etterhvert for oss. Tar du Levaxi forresten?

Ha en god natt

ps. lyyyykkeliiiig for at jeg slipper colonoskopi ja. Gastro går fint. Er vant til det.