Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
09-03-10, 16:17 #17
Sv: Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Marielle:
Dette forumet er knall,men tar meg fri jeg også innimellom. Plutselig får jeg en følelse av at jeg tenker for mye på dette. Det er ikke bra å fokusere for mye på sykdom. Da blir det bare verre opplever jeg.
Dette med maten har jeg også. Det er akkurat som om at når blodsukkeret synker, så blir kroppen helt på bunn. Jeg har i tillegg en feil ved lukkemekanismen mellom magesekk og spiserør. Det oppleves også som halsbrann osv., men jeg får gjentatte betennelser i spiserør og tarm pga dette. Så derfor bør jeg også spise ofte. Jeg tar gastroskopi en gang i året pga dette. Ultralyden var noe annet (wow, jeg er en PASIENT...usj)....Det tok jeg fordi jeg har en klumpfølelse i halsen også er jeg sår og vond i halsen hele tiden. Hvis jeg bruker stemmen mye så føler jeg meg sår og "slærkete"....det var ingen funn på ultralyden så...beats me...vet ikke hva det er jeg
Jeg får også en følelse av å sette ting i halsen...spsielt tabletter og sånn.
Huff asså ..... det går seg vel til en gang i tiden he he
jadda, må le litt av dette også.
Jeg som alltid dømte slitne folk før....nå jeg en av dem liksom he he
Ha det strålende i en trøtt tilværelse da
finfin kveld til deg!
ps. håper du har fått opp fremmedobjektet fra halsen
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hvorfor har jeg fortsatt symptomer når prøvene er normale?
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-01-10, 08:50 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker