Ja, etter årelang underdosering på kun Levaxin (til nye lesere: kroppen klarte ikke konverteringen fra T4 til til T3, dermed ble jeg underdosert, med masse symptomer og et ikke så bra liv) vet jeg jo ikke hvor det ideelle for meg er! Jeg gikk jo nesten rett fra Levaxin hel vetet til binyreproblematikk. Det jeg vet er: Jeg har det bedre og bedre. Omgivelsene mine ser en guts og energi som de ikke har sett på mange år. Og det er fordi jeg nå får en omfattende hormonbehandling. og Thyroid treffer jo der den skal.

Og tilbake til dylegen, som Finn refererte til, som HC bruker skal jeg jo ligge høyt med Thyroid, ser det ut til. Jeg føler meg ikke hyper på mine 4,75 grain!

Nei, jeg liker ikke at det ser ut til at alle skjæres over en kam på Balder. Jeg er i tenkeboksen angående Levaxin. Og om jeg begynner med Levaxin og kjenner ett eneste av de gamle symptomene, er det over over og ut med Levaxin.

Ja, Anisa, jeg ser jo at Nora og flere har det best på en miks av Levaxin og Thyroid. Så jeg mener det er grunn til å gi det en sjanse. Takk, begge to!