Hei igjen n'Finn og takk for svar.

Stoffskifteverdier tatt for en uke siden er: FT4 på 16.6 og FT3 på 5.4 og en Tsh på faktisk hele 7.2.

Tsh har gått ned fra forrige måling, da var den 9.26, FT4 har gått ned fra forrige måling, den var da 17.8, FT3 har økt fra 4.2 til nå 5.4. Forrige måling var for 5 uker siden og ingen økning ble gjort på Levaxindose.

Jeg behøver ikke en "danse litt" for å få denne pulsøkningen. Det er nok å reise seg. Jeg ble sjekket for alt med binyrer for et par år tilbake, fordi jeg hadde problemer med høy puls hver gang FT4 gikk over 18. Jeg har flere ganger hatt takycardianfall med høy puls i hvile (160-170) og blitt kjørt avgårde i ambulanse. Jeg har ikke opplevd pulsproblemer som nå på over 2 år, så det er merkelig om det plutselig skulle ha dukket opp en svulst på binyrer e.l den siste uka. Jeg har tatt uttallige Ekg'er siden jeg fikk sykdommen høyt stoffskifte for mange år tilbake, 24-timers målinger. belastnings-ekg. Alle har vist grei hvilepuls, men høy puls ved moderat aktivitet når stoffskiftet har vært noe høyt. Når stoffskiftet er noe i det lave sjiktet har jeg ikke noe problemer med puls, hverken i hvile eller i aktivitet.

Nå kupper jeg muligens litt tråden her, beklager det. Flytt gjerne innlegget hvis det anses som nødvendig.