Jeg har hatt det slik du beskriver i all min tid med stoffskifteproblematikk. Justert opp når jeg har vært lav, så blitt høy. Justert ned forsiktig, blitt for lav. Ingen justering og stoffskiftet har økt eller gått ned, gjerne på senhøst og vår.

Nå har jeg igjen hypersymptomer og det med en FT4 på 16.6 og FT3 på 5.4 og en Tsh på faktisk hele 7.2. Hvilepulsen er noe høyere enn vanlig, øker raskt til over 100 sittende og opp i 120 stående. Urolig/maurfølelse i hele kroppen, hodepine og sliten. Trolig fordi hjertet jobber så raskt ved aktivitet. Jeg skjønner ingenting.

Vet ikke om jeg skal justere ned eller bli stående på samme dose og avvente. Det er vanskelig å holde ut dette pulsgreiene som gir uro og dårlig søvn. Men jeg har lest n'Finn anbefale å holde ut litt, så jeg prøver...Så får jeg se hvor lenge jeg orker.

Jeg ville i hvertfall tatt blodprøver før jeg gjorde en endring og ha i bakhodet at etter en periode med overdosering kan du bli veldig sliten. Har du andre symptomer i tillegg til slitenhet?