Sitat Opprinnelig skrevet av Evelina Vis post
Er du like "ille" hele tiden, eller har du noen dager som er bedre enn andre?
Det varier utfra hvor rolig jeg lever, eller ikke. Gruer meg fryktelig nå, for jeg fikk vite at attføringa mi går igjennom nå. Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få til det nå, men jeg skal virkelig prøve, så får vi bare se hvordan det går.

Når jeg lever "sakte" så klarer jeg meg ganske bra synes jeg, selv om jeg er mye, altfor mye, på sofaen. Og når man er ute blant andre så klar jeg jo tilsynelatende å fungere normalt, men så blir man sliten etterpå da.

I fjor sommer var vi faktisk på campingtur og hadde noen supre dager i Dyreparken, følte meg som et menneske igjen. Det gikk veldig bra egentlig, men da vi kom hjem fikk vi jo aldri pakka ut.

Når jeg jobba var jeg generelt mye dårligere. Da jeg gikk på første smellen var den sånn at andre så på meg at jeg var dårlig/ sliten også. I dag tror jeg det synes lite, siden jeg får hvilt så mye hjemme.

Når jeg var i jobb lå jeg alle ettermiddager, helger og ferier. Men nå når jeg er hjemme, kan jeg gjøre litt mer. I fjor sommer var jeg faktisk aldri med ut på båten vår, for jeg var alltid hjemme på sofaen, og det enda jeg da hadde vært sykemeldt i 1/2 år.

Uff, det ble mye meg, men jeg håper det var litt mer forklarende.