Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
11-02-10, 05:00 #33
Sv: Jeg er sint og drittlei
Jeg får vondt langt inn i hjerterota når jeg leser om slike ting. Syntes så vannvittig synd på deg Sonja. Jeg har opplevd mitt på norske sykehus og vet hvor lite verdt man kan føle seg.. rett og slett nedverdigende..
Jeg fikk også kateter etter min operasjon, og jeg hadde også sterke smerter og svie. Føltes og kjentes ut som skikkelig blærekatarr når jeg måtte tisse. Så da stoppet det liksom opp. 2 sykepleiere sto å skjeftet på meg og sa jeg måtte tisse.. Og jeg prøvde å forklare at jeg klarer det ikke på kommando, og i alle fall ikke når det gjør vondt. De forklarte at blæra var full og at jeg måtte tisse..
Igjen.. forsto de virkelig ikke det jeg sa? Det gjorde vondt og jeg klarte ikke. Til slutt fjernet de kateteret og hentet bekken. Men nei.. jeg klarte det fortsatt ikke med de to mindre koselige sykepleierne som trippet utålmodig ved siden av meg. Til slutt kom en kvinnelig lege bort til meg og sa hun tok over. Hun satte kateter på nytt og denne gangen gjorde det IKKE vondt og det hele bare rant ut av seg selv.. Så det skal IKKE gjøre vondt å få satt kateter når det blir satt riktig..
Håper virkelig at du har bedre dager i møte Sonja. DU av alle fortjener virkelig medgang nå
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker