Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
09-02-10, 17:26 #10
Sv: Så sliten
Qa: huff føler med deg altså. Du har fått det tøft ja! Jeg leser her på forumet at kosthold kan ha mye å si i forhold til lavt stoffskifte. Sånn lavkarbo diett bl.a. Har du fått noen oppfølging fra spesialist?
I dag våknet jeg sliten og det er grusomt. Har liksom ikke kommet meg heller. Sliten i hele dag...puh...men jeg fikk besøk og det hjalp litt på energien. Godt å måtte "ta seg sammen" litt kjente jeg.....
Ninamor: ja dette med barn er tøft. Alt jeg vil er å ha masse energi til henne. Men det har jeg ikke. Det siste halve året har jeg hatt hodepine og kroppsverk og masse annet. Den siste uka har bare vært grusom. Sliten hele tiden.....jeg elsker å være på kjøkkenet, men ferdigmat har blitt en bedre venn i det siste......dessverre.....energien jeg har bruker jeg til barnet.
Har lest bloggen din. Fin å lese den
))
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hvorfor har jeg fortsatt symptomer når prøvene er normale?
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-01-10, 08:50 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker