Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
18-01-10, 19:54 #1
Hvordan holder i varmen i disse kolde tider?
Jeg fryser så meget bare der er under 0 grader. Endu være hvis det blæser. Jeg bliver stiv i hele kroppen og kan dårlig gå. Men TSH ligger også på 15.
Kan det overhovedet hjælpe med varmt tøj, når kroppen ikke varmer som den skal?
Men hvad har I på udendørs? Jeg har ikke meget krafter til at dyrke sport udendørs, så jeg tænker bare på at gå en tur uden at fryse.
Jeg har læst meget om Islandsk uld sweatere, men de klør på halsen, vejer meget og koster fra 1500kr. Jeg troede det var meget tæt strikket, men jeg kunne se igennem dem.
Er der forskel på uld fra Island, Norge, Færøerne - det ser ud til at der er noget specialt ved uld fra de lande.
Det skulle være meget korthåret indeni, men langhåret udvendig og vandafvisende. Hvis jeg skal have sådan noget så vil jeg nok bruge det under min jakke.
Jeg har lige købt en dunjakke. Den er godt nok varm. Jeg kan måske nøjes med en T-shirt nedenunder
Men så koldt og blæsende er det hellere ikke idag.
Eller er f.eks undertøj af de moderne fleece og microfleece bedre end uld?
Mvh AdamSist endret av Rogi; 18-01-10 kl 21:44
Efter 10 år med for højt stofkifte er jeg blevet behandet med radioaktivt jod i 1999 og kunne tydelig mærke at jeg havde det skidt af de første eltroxiner.
Lignende tråder
-
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Han holder koken ennå...
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 08-08-09, 11:54 -
Hvor holder Leif Ims til?
Av atv i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 27-01-08, 20:33 -
Kan disse prøvene indikere noe?
Av Stina i forumet BlodprøverSvar: 19Siste melding: 09-10-07, 20:23

Svar med sitat
Bokmerker