Sitat Opprinnelig skrevet av Qa Vis post
Jeg er ny her så jeg har ikke fult oversikt over forumet, så om det eksister en lignende tråd så gi beskjed. Jeg har ikke sett noen, men med så mange innlegg har jeg jo ikke helt oversikt.
Du kan lede i dette underforum Hos legen hvor en del brugere har beskrevet møderne med deres læger. n`Finn har også startet en evigheds-tråd "Idiotforklaringer" du finder her.

Men ellers er det næsten hver dag at nye brugere kommer ind med hjerteskærende beretninger om forspildte liv eller tabte år efter møder med håbløse medlemmer af lægestanden... Se bare Erlings tråd, eller Tulias - begge nye her på forummet og begge med "fine" blodprøver og syge liv, takket være håbløse læger.

Eller denne, 3 år gammel tråd af Gismo jeg faldt over tidligere i dag, hvor et barn har hypothyreose, men hvor håbløse læger ikke vil behandle barnet, før TSH-tallet kommer helt op på 10! Gad vide hvordan dette barn har det mon i dag..... Det er til at græde over. At dette forum overhovedet eksisterer kan vi takke håbløse læger for.