Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
30-11-09, 13:32 #7
Sv: hypermobilitet som tegn på hypothyreose?
Egentlig tror jeg ikke, at denne tråd handler om hypermobilitet. Det fremgår af det første indlæg, at mojavi trækker hypermobilitet frem som et eksempel på, at her på forummet betragtes alskens symptomer, herunder hypermobilitet, som hjemmehørende i sygdommen lavt stoffskifte. Med at fremdrage eksempel med "alle jeg kjenner og ingen har problemer med å bøye håndleddet ganske godt over fingrene når de presser ned mot et bord.....", påpeger mojavi, at vi ser alle mulige symptomer som tegn på hypothyreose.
Jeg læser indlægget som en slags argumentation imod at man her på forummet ser hvad som helst, som værende symptom på hypothyreose og at forummet gør sig skyldigt i at formidle information, som kan få nogen til at tro, at de har hypothyreose, mens de "i virkeligheden" kan have helt andre sygdomme.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Udseendet og ydre tegn på lavt stofskifte
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 19Siste melding: 07-12-12, 07:50 -
Cortison - tegn på overdosering
Av Anisa i forumet HydrocortisonSvar: 7Siste melding: 25-06-09, 19:15 -
Kliniske tegn bedre enn blodprøver. Stol på dere selv - og termometeret...
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-09-08, 21:55 -
TRAS, målebetegnelser og diverse tegn <>
Av Stina i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 03-03-07, 17:47

Svar med sitat
Bokmerker