Tusen takk for hyggelige svar og oppmuntringer dere!!!

Er utrolig fornøyd med at prøvene var så bra denne gang, får håpe de holder seg slik! Skal prøve å stå på og fortsette å følge lavkarbo kosthold - selvom det ikke alltid er like lett
Vekten har stått stille et nå, men prøver å først og fremst tenke på helsegevinstene. Så får det andre komme etterhvert. Har uansett gått ned ca. 7 kg siden januar,så jeg er igang.
Synes dere at TSH på 0,2 er for lavt? (det er jo under ref. området.) Jeg føler meg veldig bra med så lav TSH, det er vel ikke no i veien for å ha det slik?

Gunnda; Takk for svar om prøvene, når du sier det så husker jeg faktisk at den gamle legen min nevnte at jeg hadde forhøyde leververdier for lenge siden - før jeg ble diagnostisert med hypotyreose. Er dette noe man bør bekymre seg for? Tror kanskje jeg skal lage en ny tråd om dette hvis det ikke finnes alt.

Tror dere leververdiene kan ha blitt forhøyde av lavkarbo-kosten, eller kan det være økt bruk av smertestillende som gjør det? Bruker ikke veldig mye, men har brukt litt nå pga. muskelsmerter (bivirkning fra 2 korte uker med statiner for godt over en måned siden trodde legen, snakk om råttegift).