Heisann folkens!
Jeg beklager at jeg ikke har svart i denne tråden på en stund men jeg ble rett og slett litt overveldet av all info og respons så jeg måtte gå i tankeboksen å ta noen nye vurderinger.
Har foreløpig kommet frem til følgende:
Jeg begynte så smått med behandling av statinger - noe som førte til grusomme muskelsmerter etc. legen ville jeg skulle prøve et annet merke (jeg får veldig høy dose - 80 mg). Samtidig fikk jeg halsbetennelse - noe som gjorde at jeg måtte pause statin behandlingen pga. at det ikke bør kombineres med antibiotika. I den perioden fikk jeg varene mine fra iherb og startet med dette. Jeg har bestemt meg for at jeg vill prøve å bedre kolesterolet på egen hånd først. Har gitt beskjed til legen at jeg har avsluttet statinbehandlingen, gikk på det en snau uke. Prøver nå med D-3 (2000 iu) , ashwagahnda, K-2 , Acai , melatonin og B12 tilskudd isteden og så får de nye prøvene jeg skal ta 29/7 vise m det er noen endring/bedring.
Prøver å motivere meg selv til å ta opp lavkarbokost igjen men det er ikke lett..
Delisa - du har helt rett i at TSH er for høy, jeg kjenner det på kroppen.
Den har stadig gått nedover - var nede på 1,2 men plutselig har den nå økt til 1,9 - selvom FT4 har fortsatt å gå oppover...
Kan noen si noe om hva dette kan komme av?