Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Levaxin vs Armour
Threaded View
-
22-05-09, 18:13 #3
Sv: Levaxin vs Armour
Første gang jeg prøvde Armour var jeg på 100ug Levaxin. Starter med 1G Armour og sluttet samme dag med Levaxin. Fikk et nytt liv i en uke, deretter kom symptomer tilbake. Økte med 1/2G og samme skjedde igjen. Dette fortsatte en 8-10 uker men etter dette meldte binyre problemene seg. Dette ble nok for hardt for dem. Jeg måtte nå helt tilbake til 1G igjen. Har nå gått 4 uker på 1G. Økte så til 1,25G i 3 uker. Deretter til 1,5 i 3 uker hvor jeg er nå.
Jeg står nå på 1,5G litt til da jeg kjenner at kroppen må vende seg til økninger men det fungerer.
I perioden med binyre problemer prøvde jeg med Hydrokortison krem. Jeg kjente umiddelbart at dette bedret symptomene. Skal nå ta døgn test av kortison produksjonen.Hilsen Persa - Erfa bruker. Les mer: Lavt stoffskifte uten antistoffer
Lignende tråder
-
Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskifte
Av Tove Liz i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 23Siste melding: 14-10-11, 00:40 -
Forskjell på Levaxin og Armour??
Av Frustrert i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 12-05-08, 21:29 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20 -
Levaxin eller Armour ?
Av Laila i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-05-06, 14:04

Svar med sitat
Bokmerker