Hei dere!
Etter at jeg startet med opptrapping av Levaxin for 1 uke siden har jeg fått en utrolig slitsom "kløe". Jeg vill egentlig beskrive det mer som at det svir og brenner, veldig intenst. Under og på siden av føttene, mellom fingrene og i håndflatene. Det er fryktelig ubehagelig og kommer i anfall, bølger eller hva man nå skal kalle det. Våkner 2-3 ganger på natten av at det plutselig svir og klør. Det har pågått i 3-4 dager. Hvis jeg skulle sammenligne dette med noe så føles det som å bli brent av brennesle, eller bitt av sånne gule maur (****emaur kaller vi det her men ) , føles som om det etser nesten. Har kjøpe Eurax krem mot kløe men det hjelper lite.
Er det noen andre som kjenner igjen dette? Er det en bivirkning av levaxinøkningen? Hvor lenge kan jeg regne med at dette kommer til å pågå - skal trappe opp minst 3 ganger til... blir nesten sprø av det.
I tillegg merker jeg at jeg er veldig hoven rundt øynene, særlig på morgenen, og har fått endel verk i kroppen. Er dette også levaxinen? Eller er det hypothyreosen?

Ikke lett å bli klok på dette... Men denne kløen må forsvinne før jeg blir sprø! Klarer ikke å jobbe engang... så sitter bare på jobben å irriterer meg over at det klør og gjør vondt!