Viser søkeresultater 1 til 10 av 19

Threaded View

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard Kalsium - løgnen: Det er mineraler vi trenger mer av, ikke kalsium.

Sjekk ut denne uhyre interessante videoen av en lege i Canada, som har kommet frem til noe jeg aldri før har hørt noen si.. At folk flest har for MYE kalsium, at kalsium bla er årsaken til HYPOTYREOSE (TYPE 2), og mange andre helseplager.

Websiden til legen er:
    http://www.calciumlie.net/

At blodprøver kan vise seg å være "mer og mer uåplitelige" er ingen overraskelse. Vi trenger nye målemetoder. Og vi trenger å gjøre de målemetodene som eksisterer utenom blodprøver, ALMENKJENT. Det er utrolig skremmende å tenke på at vi alle, og da mener jeg nesten 100% av oss, er hjernevaskede siden dag 1 vi kommer til jorden - Det alle tror på, er det som er sant. Eller? Nei, på tide å høre på hva minoritetene har å si. De vil også forbause oss når vi finner ut hvor mange som egentlig ikke tror på/hører på/vil følge "normalen" innenfor lege/helseskolen. En dag kommer vi alle til å gå på Armour, folkens. Og en dag blir det kanskje også kjent at kalsium, nei det er noe vi egentlig ikke skal ha, og at vi tok feil før i tiden.

En ting er at jeg lærer mer og mer ang. stoffskiftet, en annen ting er at jeg innser mer og mer hvordan ting henger sammen. Ikke bare med helsen vår, men også hvordan ting fungerer i verden. Hvor lettpåvirkelige folk er.

Jeg tror jeg trenger Armour snart...

Og, jeg får mer og mer lyst til å bli lege, så jeg kan hjelpe folk. Folk som er i lignende situasjon som meg, og andre, som er veldig syke, men som ikke får hjelp noe sted.
    Sist endret av Thomas W H; 18-04-09 kl 21:39 Begrunnelse: Youtube-tag tilføjet

Lignende tråder

1. Kalsium og Levaxin
    Av Monja i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)
    Svar: 5
    Siste melding: 23-03-10, 20:31
  2. Smerter og kalsium
    Av NoraH i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)
    Svar: 3
    Siste melding: 14-01-10, 16:09
  3. Kalsium i mat. Forslag??
    Av DALIA i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)
    Svar: 8
    Siste melding: 17-04-08, 22:27
  4. Kalsium tilskudd når man tar liotyronin
    Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)
    Svar: 2
    Siste melding: 17-07-07, 21:22
  5. For høy kalsium
    Av Stina i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)
    Svar: 5
    Siste melding: 18-04-07, 22:33

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn