Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
18-04-09, 20:52 #1
Kalsium - løgnen: Det er mineraler vi trenger mer av, ikke kalsium.
Sjekk ut denne uhyre interessante videoen av en lege i Canada, som har kommet frem til noe jeg aldri før har hørt noen si.. At folk flest har for MYE kalsium, at kalsium bla er årsaken til HYPOTYREOSE (TYPE 2), og mange andre helseplager.
Websiden til legen er:
http://www.calciumlie.net/
At blodprøver kan vise seg å være "mer og mer uåplitelige" er ingen overraskelse. Vi trenger nye målemetoder. Og vi trenger å gjøre de målemetodene som eksisterer utenom blodprøver, ALMENKJENT. Det er utrolig skremmende å tenke på at vi alle, og da mener jeg nesten 100% av oss, er hjernevaskede siden dag 1 vi kommer til jorden - Det alle tror på, er det som er sant. Eller? Nei, på tide å høre på hva minoritetene har å si. De vil også forbause oss når vi finner ut hvor mange som egentlig ikke tror på/hører på/vil følge "normalen" innenfor lege/helseskolen. En dag kommer vi alle til å gå på Armour, folkens. Og en dag blir det kanskje også kjent at kalsium, nei det er noe vi egentlig ikke skal ha, og at vi tok feil før i tiden.
En ting er at jeg lærer mer og mer ang. stoffskiftet, en annen ting er at jeg innser mer og mer hvordan ting henger sammen. Ikke bare med helsen vår, men også hvordan ting fungerer i verden. Hvor lettpåvirkelige folk er.
Jeg tror jeg trenger Armour snart...
Og, jeg får mer og mer lyst til å bli lege, så jeg kan hjelpe folk. Folk som er i lignende situasjon som meg, og andre, som er veldig syke, men som ikke får hjelp noe sted.Sist endret av Thomas W H; 18-04-09 kl 21:39 Begrunnelse: Youtube-tag tilføjet
Lignende tråder
-
Kalsium og Levaxin
Av Monja i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 5Siste melding: 23-03-10, 20:31 -
Smerter og kalsium
Av NoraH i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 3Siste melding: 14-01-10, 16:09 -
Kalsium i mat. Forslag??
Av DALIA i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 8Siste melding: 17-04-08, 22:27 -
Kalsium tilskudd når man tar liotyronin
Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 2Siste melding: 17-07-07, 21:22 -
For høy kalsium
Av Stina i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 5Siste melding: 18-04-07, 22:33

Svar med sitat

Bokmerker