Æsj - samtalen gikk rett i dass !!! :evil:
Kvinnemenesket påstod at jeg ikke hadde realkompetanse til å utføre jobben min.... Hva i alle dager, hun presterte jo å ansette meg i sin avdeling for 4 år siden... Min tillitsvalgt fortalte henne at dette ikke ville holde som årsak i en oppsigelse og da svarte hun at jeg gjorde best i å takke ja til den lukrative sluttpakken, det ville jo være til det beste for meg så falt jeg ikke mellom 2 stoler hvis jeg takket nei...... Hun klarte til og med å påstå at det også var sosiale forhold på avd som gjorde at jeg var blitt "valgt" ut. Det hun sier er at hun valgte meg fordi hun ikke liker meg !!! :evil: Bare vent til hun får høre at jeg har tenkt til å takke nei og gå videre med saken hvis det ender i en oppsigelse, da blir det baluba da tenker jeg !!

Som om ikke dette er nok, ble jeg påkjørt bakfra på vei til jobb på onsdag, så nå sitter jeg jaggu her med en kjempevond nakke, en sinnsyk hodepine og en voldsom kvalme som kommer og går. På sykehuset kom det ikke frem noe av røntgenbildene, men jeg skulle allikevel være obs... Jeg skal til fastlegen min idag, så får jeg se hva han sier om dette, jeg har ikke akkurat blitt bedre de siste to dagene....
Føler liksom ikke at gullhåra vokser i r**** på meg om dagen :(