Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Slitne binyrer
Threaded View
-
20-08-07, 11:10 #11
DCS - kan du skrive litt mer om hvordan du behandler deg selv? Hvilke symptomer du har hatt, og hva som har endret seg? Og de bivirkningene/interaskjonene du nevner, hva går de ut på? Jeg har sett du har lagt inn flere linker før, men kan du legge dem her så er de samlet i samme tråd?
Jeg har også mistet tilliten til helsevesenet og troen på at jeg skal få riktig behandling er liten. Jeg tenker også å behandle meg selv, men synes det er vanskelig, og ikke minst krevende å finne ut riktig metode. Nå har jeg fått legen med på å måle kortisol, skal ta prøver i morra. Men laben åpner ikke før 9, og før jeg kommer meg dit, må jeg gjøre klar og kjøre 4-åringen i barnehagen, kjøre 20 min på en smal, svingete vei, og så er det den nåla da - som ikke finner årer engang. Tipper at kortisolet mitt er skyhøyt da.. Nei, jeg får ordne opp sjøl!
Skal sannsynligvis reise til England om noen mnd og bo der et års tid, tenkte å få tatt prøver da. Kan du fortelle om erfaringen dine med spyttprøvene derfra, er du snill?Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Binyrer og agurkurt
Av baremei i forumet UrtemedisinSvar: 1Siste melding: 19-07-08, 22:40 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker