Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
31-07-07, 16:07 #10
Høres jo kjempefint ut det mona, men noen skjær i sjøen vil det nok være uansett hva du bruker.
Og min erfaring ? Nå er den eggløsninga jeg har gjerne på frokostbordet da. Men ellers, det at symptomer kommer tilbake kan jo tyde på at tiden er moden for å øke dosen. Det er noe en må prøve seg litt fram med. Du har jo to muligheter.
Det er ingen stor dose du bruker.
Problemet ditt er vel klassisk for mange av oss : er det en for stor eller for liten dose som skaper symptomene mine ?
Jeg tror dine skapes av en for liten dose, du har jo hatt dosen din lenge ? Ellers har sånne symptomer laaaange etterslep, så hvis du har hatt en lav dose for noen måneder siden så er det ikke sikkert at disse symptomene hadde vist seg før nå.
Jeg mener : de kommer selv om du har økt dosen, men da vil de jo ikke bli permanente slik de ville blitt om du ikke hadde økt dosen.
Jeg tror også : Man skal ikke være så redd for å ta for å få en for høy dose. Noen iallfall, kan ha nytte av å gå på en for høy dose en stund. Jeg fikk det bedre da jeg gikk ned fra en for høy dose. Kanskje andre får det også ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva gjør jeg nå?
Av vekten02 i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 11-12-07, 21:20 -
Hva gjør jeg nå?
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 24-09-07, 22:42 -
Trenger tips til videre utredning
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 04-08-07, 10:17 -
kan ting aksellerere sånn helt uten videre?
Av Lissa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 17-07-07, 16:01

Svar med sitat

Bokmerker