Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
28-07-07, 14:19 #7
Jeg også fikk høre av legen at jeg har spenningshodepine. Men jeg har noen ganger vondt fra venstre øye og opp på venstre side av hodet. Mye vondt fra øynene opp i pannen. Veldig deilig når kjæresten masserer pannen og hodet.
Man kan få litt anfall noen ganger, og ha like store smerter som migrene. Man kan jo også ha forskjellige hodepiner. Jeg har hatt ca 2ganger i året der jeg mest sannsynlig har hatt migreneanfall.
Men som du sier trening hjelper en god del på alle typer hodepiner. Jeg kan få vondt i hode av å trene også vis jeg har tendenser til hodepine. Men spiser man sunt og trener regelmessig(noe jeg ikke er så flink til) så pleier det å bli lengre mellom hodepinene. Men nå som jeg har hatt ferie og klart å slappe av litt da kommer de. uff... ikke noe morsomt.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskifte
Av Tove Liz i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 23Siste melding: 14-10-11, 00:40 -
Diagnosen lavt stoffskifte siden 2007
Av Oppognedform i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 110Siste melding: 19-09-11, 12:29 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 25-01-09, 13:21 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker