Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
26-07-07, 23:12 #1
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte for litt over 2 år siden
Hei...
Jeg fikk diagnosen for litt over 2 år siden, men har nok hatt den store deler av livet for det. Da jeg var 13-14 gikk jeg voldsomt opp i vekt og holdt den i 1-2år. Da jeg var 16-17 fikk jeg mye vondt i hodet, legen trodde det var migrene. Men migrenemedisiner fungerer ikke vis du ikke har migrene. Jeg ble veldig kvalm og veldig lite matlyst den perioden, og gikk masse ned i vekt. folk trodde jeg hadde spiseforstyrelser. Jeg var jo veldig fornøyd, men så gikk jeg voldsom opp igjen og fant ut da at jeg hadde lavt stoffskifte. Jeg har merket det at alle syntomer ikke stemmer alltid når man leser forskjellene på lavt og høy. Jeg har hatt en del syntomer for lavt og for høyt.
Men så er det jo sånn at legene osv ikke kan nok til dags dato.
www.stoffskifte.info har masse nyttig å lese. jeg har printet ut en del som jeg skal ta med til legen neste gang jeg skal dit. Kanskje det blir gjort mer da...
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskifte
Av Tove Liz i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 23Siste melding: 14-10-11, 00:40 -
Diagnosen lavt stoffskifte siden 2007
Av Oppognedform i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 110Siste melding: 19-09-11, 12:29 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 25-01-09, 13:21 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker