Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
01-06-07, 00:42 #11
Hei Chicka22
Det var sprøtt det du fortalte om blodårene.... Jeg mistenker lavt stoffskifte, i alle fall "delvis" fra jeg var ganske liten, men jeg fikk det vel ikke påvist før jeg var ca 30 år. Men det rare er, og dette har jeg aldri hørt før du forteller det nå, er at de alltid har hatt problemer med å finne blodårene mine. Fikk jo en veldig alvorlig blodsykdom på et tidspunkt, og de stakk og de stakk som besatt - de var nødt til å få tatt blodprøve... Ja, jeg har flere ganger gått ut med svære "tennis-baller" av blodansamling på innsiden av albuene mine - for de har stukket og ikke fått ut (nok?) blod. Så har jeg måtte sitte og pumpe og pumpe med hendene og de har banket og ballert for å få ut dette blodet. Men det har altså ikke vært slik nå, på mange år (men jeg ser jo ut som en sprøytenarkoman med alle arrene etter alle blodprøvene opp i gjennom da ;) ) Men hva er forklaringen på det med blodårene og stoffskiftet, vet du det?
Når det gjelder lav eller høy.... Jeg har jo antakeligvis vært lav det meste av mitt liv, men i fjor og litt i år, har jeg via å presse dosen opp for å se om jeg kan tåle det og bli litt bedre, gjort meg selv hyper. Jeg har store søvnproblemer hele tiden, men hvis jeg blir hyper, så blir de enda verre. Også hjertebanken og den indre uroen, det ble verre og konstant. Også hodepinen, så vidt jeg husker. Og så det mest markante: Jeg har som regel hard mage med perioder med diare (reagerer på det meste av mat, på en eller annen måte), men når jeg ble hyper, så hadde jeg løs mage hele tiden (ikke diare, bare temmelig løs). Men det var vel ikke til store hjelpen dette? ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker