Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
02-04-07, 00:24 #6
Takk, grynet
Ja, jeg har hørt at han er veldig grundig, så det rimer med de 1000 spørsmål og 50 min. Hørte at han snakket med folk i en times tid, for han vil observere hvordan folk blir etter ei stund. De med ME kan mobilisere styrke for kortere perioder, men han vil da kunne se hvordan en lengre samtale påvirker dem. Fantastisk bra at du kom inn selv om du hadde tatt feil på datoen.
Men 1200, forferdelig dyrt. Hadde time hos han i fjor mars, tror jeg. Da skulle jeg betalt 800, så vidt jeg husker, men jeg måtte avlyse - orket ikke turen og hadde ikke penger nok til time hos han, reise og opphold.
Nå vet du i alle fall. Men så lurer jeg på: Er en diagnose hos han godkjent i "systemet"? Når jeg skulle vært til han, så var det ikke det. Jeg hadde likevel måtte ha bekreftet diagnosen hos en spesialist - enda en grunn til at det ikke var hensiktsmessig nok for meg å dra.
Godt å høre at du er i gode hender, helt fra Kavli og til legen din. Mye bedre å vite hva tingenes tilstand er, slik at forholdene kan legges til rette.
Lykke til videre - med svangerskap og fødsel og det hele. Når skal du føde? Du må bare trykke for livet når tiden er inne til det, og så hvile i etterkant - så går det nok så greit at, skal du se ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
p-piller og stoffskiftet
Av Reven i forumet Andre hormonerSvar: 15Siste melding: 02-10-08, 23:13 -
Øker SINK stoffskiftet?
Av RIGG i forumet Sink - ZinkSvar: 2Siste melding: 26-03-08, 16:40 -
Stoffskiftet og elveblest
Av vødrun i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 08-10-07, 08:10 -
Øke stoffskiftet ved trening
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 22-04-06, 23:10

Svar med sitat
Bokmerker