Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Uarbejdsdygtighed observeret hos patienter med autoimmun hypothyreose var begrænset til det første år efter diagnosen. Disse resultater understreger vigtigheden af at lægerne
inkluderer fokus på patienternes arbejdsevne,
som en integreret del af deres kliniske vurdering. Men det er også vigtigt at bemærke, at de
potentielle problemer synes at være mest udtalt indenfor det første år efter diagnosen,
hvorefter disse problemer aftager med tiden, formentlig som følge af behandlingen og / eller
patienternes egen effektive håndtering af deres tilstand.
F.eks. den kognitive dysfunktion der ses i Graves' hyperthyreose synes at blive dæmpet efterhånden som behandlingen skrider frem (36). Uanset at studiet påviser bedringen der indtræder med tiden, er studiets resultat en vigtig information til patienter og deres behandlere.

Hvad tænker du/I om denne konklusion ?
Hvem passer denne forskningsrapporten/avhandlingen perfekt for?
Det skulle vel ikke være en eller annen statlig instutisjon som skal sjarmeres til og gi pengestøtte til lignende prosjekter
Noe må jo også forskere ha og leve av - hvordan de klarer og leve med det - beats me!!
Det er vel knapt mulig og få det mer tilpasset for: UT OG JOBB!!!!! UT OG JOBB, ALLE!!!

Hun kan nok trygt imøtese statlige oppdrag for og forske og rapportere mer av lignende..

Les boka til Hegge 1000 ganger først; hvis de virkelig vil vite hvordan det arter seg og være ubehandlet og underbehandlet i årevis

Vær så snill og korriger meg om jeg tar feil!! Og hvis jeg gjør det; så skylder jeg på varmen