Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
20-03-14, 11:05 #5
Sv: hei
Hei

Jeg ba om svar.de sa at de betales ikke av felleskassen .derfor tar litt tid.ble satt på 25 microgram levaxin.men forrige prøve
svar(bare måling av (tsh) fikk jeg ikke utskrift av heller fordi han mente,at alle leger har forskjellige meninger om det.og det
vil bare forvirre meg.og når jeg ba om engangtil,sa han klart fra, at han ikke har tid til det.heller når jeg spurte han at hvorfor kuttet du levaxinen
av meg.det er livslangt medisin.sa han neiiiiiiiiiiiii.når stoffskiftet stabiliseres må den kuttes ut.åååååååå gud tårene renner.disse legene som er anbefalt er
indremeidisn spesialister.jeg skal skifte lege fast lege om jeg finner en god fast lege som kan henvise meg til en av de spesialistene som dere snille folk anbefalt
måten jeg skrive på litt heavy.jeg vet.men jeg glemmer fort hvis jeg skriver ikke fort ned og tenke på forkortning eller.punktum.beklager så mye.men jeg gjør så godt jeg kan.men det skjer mye komiske ting i denne perioden at.jeg kan ha havre gryn i kaffefilteren og kaffen i gryten for å lage grøtt.så glemsk er jeg nå.
så lo jeg godt av meg selv.de kan dere le med meg også.det er leit at folk blir trist.men i første omgang spiser jeg medisinene og på jakt etter en god fastlege.takk for støtten alle sammen
klem FM
klem FM
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 25-01-09, 13:21 -
Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
Av witchfrk i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 30-05-08, 06:20 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker