Sitat Opprinnelig skrevet av knokkel Vis post
Jeg ble rørt av din historie, fordi jeg også fikk baby i 2002, noe som utløste lavt stoffskifte, (hashimoto).
Det gikk nesten 3 år før jeg fikk medisiner. Og jeg også ble satt på antidepressiva, noe som jeg sluttet med
etter et par mnd, fordi jeg hadde ingen effekt av de. Heldigvis ble det lave stoffskiftet oppdaget rett etterpå.
Jeg tør ikke tenke på at du kanskje har gått 11 år med ubehandlet lavt stoffskifte!
Hvordan ser blodprøvene ut? Du skulle vel få svar i dag?
Hei

Jeg ba om svar.de sa at de betales ikke av felleskassen .derfor tar litt tid.ble satt på 25 microgram levaxin.men forrige prøve

svar(bare måling av (tsh) fikk jeg ikke utskrift av heller fordi han mente,at alle leger har forskjellige meninger om det.og det

vil bare forvirre meg.og når jeg ba om engangtil,sa han klart fra, at han ikke har tid til det.heller når jeg spurte han at hvorfor kuttet du levaxinen

av meg.det er livslangt medisin.sa han neiiiiiiiiiiiii.når stoffskiftet stabiliseres må den kuttes ut.åååååååå gud tårene renner.disse legene som er anbefalt er

indremeidisn spesialister.jeg skal skifte lege fast lege om jeg finner en god fast lege som kan henvise meg til en av de spesialistene som dere snille folk anbefalt

måten jeg skrive på litt heavy.jeg vet.men jeg glemmer fort hvis jeg skriver ikke fort ned og tenke på forkortning eller.punktum.beklager så mye.men jeg gjør så godt jeg kan.men det skjer mye komiske ting i denne perioden at.jeg kan ha havre gryn i kaffefilteren og kaffen i gryten for å lage grøtt.så glemsk er jeg nå.så lo jeg godt av meg selv.de kan dere le med meg også.det er leit at folk blir trist.men i første omgang spiser jeg medisinene og på jakt etter en god fastlege.takk for støtten alle sammen

klem FM

klem FM