Takk for godt og utfyllende svar Anisa!

Jeg har en datter på 21 og hadde depresjoner både før og etter jeg fikk henne. Jeg tror nok også depresjonsdiagnosen jeg fikk var riktig, for jeg merker at jeg er en helt annen person nå som jeg ikke er deprimert lenger.

Omlegging av kost har jeg forstått kan være gunstig, men veldig vanskelig da både jeg og min mann sliter med dårlig matlyst og problemer med å få i oss nok av det vi trenger. Jeg har også en gammel spiseforstyrrelse som jeg ikke er helt kvitt, så våger dessverre ikke gjøre noe med kosten før jeg eventuelt kan få tett oppfølging av ernæringsfysiolog.

Må også nevne at de fire ukene jeg har brukt Levaxin nå allerede har forbedret formen min utrolig, hadde ikke trodd på en slik forskjell om jeg ikke hadde opplevd den selv!

Alt rundt stoffskifte er fortsatt veldig nytt for meg, så prøver å få med meg det viktigste og ta med meg videre, så faller nok mer og mer på plass.

Planen min videre nå er som følger:

17.3. nye blodprøver
24.3. legetime for å se på om Levaxinen skal økes.
Blir også henvist til endokrinolog (?) for biopsi av knutene og videre behandling.

Tror mitt største problem akkurat nå er at jeg ikke eier tålmodighet og helst skulle hatt alle svarene senest i forrige uke. Men, som det sies, veien blir til mens man går. Forhåpentligvis lærer jeg litt underveis også.

Tjorven