Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
07-02-14, 13:15 #25
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Det er skam slet ikke en hemmelighed, vil da gerne fortælle hele verden hvor fantastisk denne kost er og hvor gode resultater den giver. Vil bare ikke få nogen til at tvivle, derfor har jeg bare svaret folk i PB, så kan de selv tage stilling

Men ja, MASSER af lækker moden frugt og lækre grønne smoothies suppleret med lidt kartofler/kikærter osv og masser af grøntsager
Det er helt vildt hvad jeg har oplevet af resultater på denne 80-10-10 kost som den kaldes 
Men Anisa- eller andre, kan hjælpe mig med mit blodprøve resultat. min læge bliver ved at sige at jeg er overdoseret og har derfor ikke turde sætte min vinterdosis lige så meget op som jeg plejer. Men dette resultat tyder da ikke på overdosering vel?? Har virkelig svært ved at tyde hvad der t3/t4 osv. Skal det midterste tal ikke være højere??
P-trijodtyronin (frit) 7.6 (3.3-6.1)
P- thyroxin (frit) 11.8 (10-26)
TSH 0.01 (0.3-4)Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

"helt anderledes kost" til lavkarbo ? Det må næsten være det modsatte så: high carb. Men en ting er sikker som amen i kirken - det må i så fald være high carb uden stivelse og plain sukker. Min egen, personlig (til eget brug) definition af lavkarbo er netop lav > 0 stivelse og 0 hvidt sukker. Hvorfor synes du at det skal være en hemmelighed, siden du ordlægger dig så kryptisk?
Svar med sitat
Bokmerker