Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Hej "helt anderledes kost" til lavkarbo ? Det må næsten være det modsatte så: high carb. Men en ting er sikker som amen i kirken - det må i så fald være high carb uden stivelse og plain sukker. Min egen, personlig (til eget brug) definition af lavkarbo er netop lav > 0 stivelse og 0 hvidt sukker. Hvorfor synes du at det skal være en hemmelighed, siden du ordlægger dig så kryptisk?
Det er skam slet ikke en hemmelighed, vil da gerne fortælle hele verden hvor fantastisk denne kost er og hvor gode resultater den giver. Vil bare ikke få nogen til at tvivle, derfor har jeg bare svaret folk i PB, så kan de selv tage stilling
Men ja, MASSER af lækker moden frugt og lækre grønne smoothies suppleret med lidt kartofler/kikærter osv og masser af grøntsager Det er helt vildt hvad jeg har oplevet af resultater på denne 80-10-10 kost som den kaldes

Men Anisa- eller andre, kan hjælpe mig med mit blodprøve resultat. min læge bliver ved at sige at jeg er overdoseret og har derfor ikke turde sætte min vinterdosis lige så meget op som jeg plejer. Men dette resultat tyder da ikke på overdosering vel?? Har virkelig svært ved at tyde hvad der t3/t4 osv. Skal det midterste tal ikke være højere??

P-trijodtyronin (frit) 7.6 (3.3-6.1)
P- thyroxin (frit) 11.8 (10-26)
TSH 0.01 (0.3-4)