Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
29-01-14, 12:56 #15
Sv: Depresjon pga. lavt stoffskifte? Trenger virkelig gode råd
Takk igjen for svar Pingvinen og Kevlin!

Her ser dere hvor mye jeg skjønner av blodprøver, bytt om på et par bokstaver og jeg faller av!
D-vitamin er også målt, og det er farlig lavt, ligger på 28, men jeg har hatt problemer med lavt D-vitamin lenge, og Afi-D forte som jeg har brukt blir ikke produsert lenger pga. mangel på råstoffer visst. Så vet ikke helt hva slags tilskudd jeg kan bruke nå siden vanlig tilskudd inneholder alt for lite. Klarer ikke bruke trantabletter da jeg har brokk på spiserøret og jeg blir gående og gulpe, så vil gjerne ha tips om D-vitamin tilskudd også. B-vitamin får jeg som sprøyte annenhver måned på livstid, så den skal være i orden nå.
Nå er jeg stort sett aldri våken kl. 8 om morgenen, er døgnvariasjonene de samme uansett døgnrytme?
Skal i hvert fall be om å ta nye prøver neste uke, og ta dem tidlig som dere foreslår.
Er veldig i tvil om dette er ME eller lavt stoffskifte, men ser på mine egne prøver tatt for et år siden tidligere i tråden at TSH var normalt da, så noe er det i hvert fall som skjer nå. Depresjon som jeg begynte tråden med å lure på er i det minste helt utelukket nå!
Tjorven
Lignende tråder
-
depresjon, ME, lavt stoffskifte????
Av underhill i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 4Siste melding: 10-05-12, 09:56 -
Lavt stoffskifte, Borrelia, eller kanskje depresjon?
Av Stavanger i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:51 -
Mer slankemas... trenger virkelig tips!
Av jane i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 26-10-07, 20:37 -
Depresjon og lavt stoffskifte
Av -diab- i forumet DepresjonSvar: 4Siste melding: 27-07-07, 00:10 -
ny her: lavt stoffskifte, våkenhet, psyke, depresjon
Av sloevingen i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 13Siste melding: 26-12-06, 14:16

Svar med sitat

Bokmerker