Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Lei av å vente
Threaded View
-
29-10-13, 14:05 #26
Sv: Lei av å vente
Det ble noen dager pause fra det meste.
Så til det viktigste; Vil gjerne gi en stor TAKK til de som tar seg tid til å svare, og da særlig til Anisa som skriver så hyggelig og utfyllende. Det gjør utrolig godt å få tilbakemeldinger, og å sitte med en følelse av at noen man aldri har møtt, og antagelig aldri vil møte, har empati og omsorg nok til å skrive så mye. Jeg kjenner at jeg har utrolig mye å lære om denne sykdommen fortsatt, og at jeg i tillegg får en følelse av at noen bryr seg (i positiv forstand) gjør godt!!!
Jeg har heldigvis funnet igjen litt overskudd til å lese og lære mer, og vil fortsette å lete etter en god løsning for min kropp.
Så Tusen Takk!!!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kreft. Hva kan jeg vente meg?
Av Miori i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 62Siste melding: 01-08-12, 16:22 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker