Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
[INDENT]

Ja og nej... hvis Armour ikke var lige god for alle, ville den sunde skjoldbruskkirtlens egne hormoner, heller ikke være gode for alle. Men sandheden er nu en gang denne, at det ikke er en opløsning af syntetisk T4 vi er født med i blodårene, så hvis Thyroid-mediciner (bi)virker "forkert", sker det af andre årsager, som den pågældende klinik/læge ikke har viden om, og har ikke styr på. Dette handler altså ikke om "sandheden om Thyroid-mediciner", men "sandheden om læger-klinikker-som-kan-ikke-finde-ud-af-at-behandle-med thyroid-mediciner". That's it.

Det er ikke for at modsige dig, smgj Det er for at bringe håbet tilbage til Littlei.
Jeg må bare klargjøre her at jeg snakker om tabletten Armour, da inklusive fillere. Og der mener jeg at "noen liker mora, og noen liker dattera" også når det gjelder de ulike varemerkene av thyroid - DVS at en bruker kan oppleve forskjeller mellom armour, erfa, thyroid-s etc, selv om alle de nevnte inneholder bioidentisk hormon.

Jeg er også enig i at det er forskjell på syntetisk og bioidentisk (det vet vi begge. ;) ), men jeg synes heller ikke jeg bastant kan motsi den ene personen som opplevde seg selv som helt symptomfri på levaxin ... selv om det ikke gjelder resten av de jeg har snakket med.