Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Armour er absolutt ikke like bra for alle. Da de byttet fillere ble det f.eks masseflukt fra den til Erfa. Og man kan også se på diskusjonene om Thiroid vs thyroid-s på nettet. Og i tillegg til dette er det folk som trives på kombo, eller på syntetisk (men der vi jeg vel si at alle de jeg har snakket med hittil - med ett hederlig unntak - har hatt vedvarende symptomer).
Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Til det kan jeg ikke sige andet - efter at jeg gennem mange år har fulgt med i mange forskellige beretninger af Balder-patienter - at Balderklinikken generelt er ikke dygtig til at behandle med Thyroid-mediciner. Det vil jeg kommentere om lidt i tråden Stop for anbefalinger af Balderklinikken!.

Hej Littlei Orker du at fortælle om, hvilken dosering af Armour blev du behandlet med? Var det med eller uden tillæg af Levaxin, og hvis med Levaxin - hvor meget af den pr dagdose? Og sidst men ikke mindst - hvor længe Armour- eller Armour/Levaxin-forsøget varede?
Tusen takk for tilbakemeldinger!! Det hjelper å få tilbakemeldinger som gjør at jeg føler meg mindre "utenfor".

Så til dosering; Jeg gikk på 120 mcg Armour om morgenen sammen med 37,5 mcg Levaxin og i tillegg 40 Armour på ettermiddagen. Forsøket som du så treffende kaller det varte i ca 6 uker.

Etter de 6 ukene var jeg så sliten av dårlig søvn, hjertebank og svettetokter at jeg egentlig på egenhånd valgte å gå tilbake til den Levaxin-dosen jeg var på tidligere; 175 om dagen. Jeg er nå tilbake til gammel form som betyr at jeg stadig er trøtt og uopplagt og de 80% jeg tilbringer på jobb er veldig tunge. Men sånn er det jo bare ser det ut til...

Jeg forsøker stadig å dra meg opp etter håret for å prøve å finne nye løsninger på mitt problem, men det er fort gjort å synes for mye synd på seg selv og det må jeg passe på at jeg ikke gjør. Men skulle gjerne hatt mer krefter til familie og fritid......

Igjen; Er veldig veldig takknemlig for tilbakemeldinger!!!