Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Analysere problemet fra mange vinkler, Anisa hadde en vinkel, jeg legger frem en annen.
Årsagen til min "vinkel" er, at Hildegås har en langt mere svær baggrund for sine plager, end resten af os andre. Hvor vi "kun" mangler thyreoideahormoner og påvirkningen af denne mangel på andre vores hormoner - mangler Hildegås også begge sine æggestokke, hvilket betyder at Hildegås mangler 3 typer af østrogen, progesteron og testosteron. Foruden at hun har Hashimoto's.

For mig lyder det for kompliceret - Hashimoto's + hypogonadisme - til at turde anbefale andet end en enkel ændring i tidspunktet for indtagelse af den Thyroid-behandling som Hildegås allerede er i.

Selv om jeg selv 100% støtter CT3M metoden, findes dog i tilfælde som Hildegås's alt for mange usikre og ukendte hormonale variabler til, at jeg selv ville være bange (for ansvaret og på Hildegås' vegne) for at anbefale overvejelse af "ren" CT3M på dette tidspunkt. Først når Hildegås (forhåbentlig) kommer i behandling for alle sine hormonmangler, er tiden inde til at tænke videre, føler jeg.

Og nu er jeg også bange for, at jeg måske har trættet Hildegås med mit lange svar... Jeg håber du vil svare når du har kræfter til det, Hildegås.

Eller bare spring mit svar over, og fortæl hvordan det går hos lægen på mandag.