Beklager sent svar, Blondie! Ja, den dosen som CT3M høres bra ut, der er det nok T3.

Siden sist tror jeg at det tidvis høye kortisolet mitt har stabilisert seg. Jeg har sluttet med Seriphos og sink for å senke det. Det bør vel bety at Seriphos og sink har gjort jobben sin? Jeg lærte etter litt tid at det lure var å ta tablettene i god tid før symptomene på det høye kortisolet dukket opp hver kveld.

Fra 2. september begynte jeg med litt thyroid, først 30 mg eller et halvt grain, for å se om jeg kan omdanne T3 av T4. Nå, etter en del uker, er det økt til 45 mg eller 3/4 grain. Jeg kommer til å trappe opp thyroid svært langsomt. Fungerer det ikke blir konklusjonen min at det beste for meg er å bruke kun ren T3. Jeg bruker nå ca 57.5 mcg T3. Har økt dosen litt, kroppen sier at det er vinter. Det kan hende jeg skal opp på 60 mcg T3. Jeg tar det litt rolig nå med å øke..

Jeg har sluttet med å bruke vekkerklokke på natten for å ta den første dosen med T3. Første dose inntas når jeg våkner første gang etter klokka 04, altså etter at mitt kortisol har blitt sluppet ut for dagen. Det varierer fra dag til dag når jeg tar denne dosen. Det er kanskje ikke helt etter Paul Robinsons protokoll for oss som har hatt en vellykket bruk av CT3M, men for meg fungerer det best å ta denne dosen utfra når kroppen våkner selv på morgensiden. Så det er alt fra klokka 04 til jeg står opp. Jeg har ikke merket om det er noen forskjell fra dag til dag på når jeg tar denne første dosen. Eneste ulempen er at jeg hver dag må endre når jeg tar alle de andre dosene fordi dose nummer en ikke har en fastlagt tid...

Og ellers? Jeg føler meg temmelig frisk