Det har hjulpet masse å bruke DHEA og testosteron igjen. Jeg har hatt en ubehagelig varmefølelse, og en lett utmattelse på kvelden. Så fikk jeg tips om å ikke ta så mye T3 i den perioden jeg har høyt kortisol, altså på kvelden. Jeg senket denne dosen, kl 16-17, fra 15 mcg T3 til 10 mcg. Og kuttet samtidig vekk 2.5 mcg T3 på døgndosen. Varmefølelsen forsvant, likeledes utmattelsen på kvelden. Jeg var overdosert. Oral temp viste 36.7, enten er termometeret ikke til å stole på, eller så må det finnes en annen forklaring. Nå bruker jeg 55 mcg T3. På det meste brukte jeg 70 mcg. Jeg har også forsøkt å ta Seriphos og sink litt før toppen av det høye kortisolet kommer, slik at jeg får full effekt av at disse senker kortisolet. Jeg forsøker også å ikke ta så mye sink som før, det kan visst være negativt for andre ting. Nå virker det som om jeg klarer å balansere kveldskortisolet ved å først ta 30 mg sink og 1 Seriphos, så tar jeg en Seriphos et par timer senere. tidligere har jeg brukt helt opp til 120 mg sink på kvelden, ble rett og slett litt småkvalm av det. Sover som en stein om natta. Hodet er klarere. Det er snålt, å være litt for høy på T3 gir mange av de samme symptomene som lavt: problemer med å tenke og konsentrere meg, lavt energinivå.

Å finne rett dose er rett og slett fikling. LDN har jo selvsagt rotet det til. Det er nok derfor jeg har måttet gå ned, ned, ned. Følelsen av balanse i kroppen når dosen er rett er helt nydelig