Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
07-08-12, 10:48 #27
Sv: Jeg har fibromyalgi og vil behandles med Armour Thyroid
Hej Vigdis

Jeg tænker, hvor kan man få fat i LDN? Er det kun noget man kan få på recept?
Jeg har faktisk haft en periode hvor jeg tog 2 grain Erfa til natten og så 1 grain kl.13 om middagen, men så gik jeg tilbage til at tage 2 grain kl.7 og 1 grain kl.13, men jeg fungerede egentlig meget bedre da jeg tog den store dosis til natten.... Måske jeg skulle tage hele dosis til natten
Redigeret: nu har jeg læst lidt i de links du havde givet mig, og må sige det er meget spændende. Utroligt jeg kan have overset dem herinde på forumet... Jeg har dog haft lidt svært ved at få 100% ud af læsningen da jeg ikke er helt perfekt til norsk
men har virkelig fået meget ud af det... Og det jeg tænker er,mod jeg med fordel kunne tage min første dosis på 2 grain kl.04.30 måske?
Jeg ved ikke om der stod noget om, om man selv kan undersøge sit CT3M tidspunkt, men antager at man må gå udfra at selvom vi er meget forskellige, må menneskekroppen alligevel være så ens, at det trods alt er bedre at flytte den store dosis til feks kl.04.30 end at tage den feks kl.07 som jeg gør nu.... Og ud fra de studier Paul Robinson har foretaget må man antage at det er bedre at tage den kl.04.30 end til natten (feks kl.23) da det vil være bedre for ens binyrer
eller er jeg helt galt på den?
Majsen
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker