Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
30-07-12, 13:05 #20
Sv: Jeg har fibromyalgi og vil behandles med Armour Thyroid
Tusind tak for svar begge to

Jeg vil prøve at kontakte den klinik du linker til sharon, men vil lige høre dig om du ved, hvis tilfældet er ude og det viser sig at man har binyretræthed, om de prøver så er grundlag nok for ens egen praktiserende læge, til at han vil udskrive medicin?
På siden lægger de meget op til, at man får styr på binyrene ved hjælp af kost og kosttilsud, men som jeg læser flere steder herinde, er der tit ingen anden udvej for at få det bedre, end medicin, -ihvertfald et stykke tid.....
Har du, Sharon, fået taget den spytprøve gennem nordicclinic?
Har lige talt med dem og selve prøven koster 1250 kr, og så er der ingen vejledning eller behandling, men tænker om det ikke er nødvendigt med lidt vejledning?
For hvis det viser sig, at jeg har binyretræthed, hvad gør jeg så??
Men tusind tak for at I har hjulpet mig lidt på vej.... Nu er det så bare spændende om jeg har binyretræthed
-Majsen
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker