Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Håravfall
Threaded View
-
14-07-12, 01:40 #19
Sv: Håravfall
Veldig bra du har sluttet med sånt griseri. Silikon tilsatte produkter er ett helvete etter min mening, ikke bare blir det liggende igjen i hodebunnen, men fordi det klistrer igjen håret slik at man ikke ser slitte tupper. Har man slitte tupper er det ingenting som fungerer for å fikse det, utenom å klippe de av.
Tror en del glemmer hvor viktig håret egentlig er, for det har en funksjon tro det eller ei. Man kan fortelle mye om helse tilstanden til en person gjennom håret, til og med hva slags livsstil de har i forhold til mat. Utrolig viktig del av en selv man må ta vare på.
Før jeg byttet til natron og eplesider eddik brukte jeg produkter fra Green People, men jeg syns ikke resultatet ble bra nok og så kom jeg over en gruppe på Livejournal som snakket om alternativer til shampoo og balsam, leste en god del og ble overbevist om at dette skulle jeg i det minste prøve. Har lært utrolig mye fra den gruppen, som har mange medlemmer og mange resultater på forskjellige metoder en kan bruke for å få fint, friskt hår.
Lignende tråder
-
Håravfall på leggene
Av jolene i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 13Siste melding: 12-11-10, 08:15 -
Håravfall
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 7Siste melding: 24-08-07, 15:59 -
Håravfall
Av pusur i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 18-04-06, 17:54

Svar med sitat
Bokmerker