Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Håravfall
-
18-04-06, 12:35 #1
Håravfall
hjelp. mister så mye hår,dro børsten gjennom,den så ut som bjørka med skjegg.har også vært å tatt nye blodprøver i dag,måtte slåss for å få målt b-12 og ferritin...
:twisted:
-
18-04-06, 12:51 #2
Håravfall
Det er trist å lese at du må sloss for blodprøver som du ønsker å få tatt. Jeg måtte gå til en annen lege da hypotyrosen min ble oppdaget fordi legen ikke ville bestille prøvene. De hadde vært normale før, og så hadde hun fått kjeft fra labratoriet for å bestille for mange prøver på pasientene sine. Kanskje det er tilfelle med deg også? Jeg plages også med håravfall .Håret mitt er blitt mye tynnere og tørrere. Blir jo ikke bedre av at jeg bleiker det h eller da.
har funnet ut at det hjelper å bruke kur i det, samt ikke greie det før det blir litt tørt. Da mister jeg litt mindre h år.
-
18-04-06, 17:54 #3
Et lite tips. Jeg har et flokehår de lux når jeg har vasket det. Jeg grer ut flokene/krøllene ved at jeg holder ene hånden ved hårrøttene slik at jeg ikke sliter hårene ut. Mulig å forstå? ALLE gjør kanskje dette? Jeg gjør det samme når jeg føner håret glatt. Passer på at børsten ikke drar i hodebunnen. Jeg har lært meg denne metoden og mister ikke noe hår, men dere mister kanskje uansett pga hypo`en?
(Bruker ingen balsam og ingen kur - bare shampoo). Trasige greier dette da! Som alle andre rare symptomer. :(
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Håravfall
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 7Siste melding: 24-08-07, 15:59
Svar med sitat
Bokmerker