Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
22-05-12, 20:04 #19
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
I og med at hjertebanken gav seg ved dosenedsettelse så vil jeg tro at dette var riktig å gjøre.
Som deg, så kan jeg ha vanskelig for å skille høyt/lavt fra hverandre når det kommer til symptomer. Har du målt din kroppstemperatur,? Har du sjekket din hvilepuls og økningen i denne hvis du reiser deg opp og tar den etter ca 1 min? Reagere på varme gjør jeg om jeg ligger høyt, svimmel kan jeg bli i begge "leire", høy puls etter trappegåing opplever jeg ved høye verdier. Hodepine har jeg kun om jeg ligger for høyt. Muskelverk har jeg både ved høyt og lavt, men verken er ulik. Ved forhøyet minner verkingen noe om feberverking og setter seg ofte i håndledd, knær og lår. Sliten kan jeg være i både lavt og høyt, men slitenheten er også ulik. Lavt=helt tom (utmattet), orker ingenting selv om gjerne vil. Ved forhøyet, fort sliten ved aktivitet.
Jeg justerer dose meget forsiktig og underbygger gjerne med å ta en blodprøve slik at jeg får litt følelse av hvor mye jeg skal oppjustere evnt redusere. Er jeg mye for høy eller lav, halvérer jeg dosen noen dager alternativt legger ekstra godt på et par dager og legger meg deretter på en litt lavere/høyere dose enn den som gav meg symptomer
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker