Jeg har slitt med dritten, altså panikkangst i snart ti år nå, og alle sier at det er kun eksponering som hjelper, og at et anfall sitter i kun i 10 minutter.
Jeg er egentlig i tvil om det er det som plager meg.
Det jeg har problemer med er mye støy, stress, lys bl annet, altså ting som foregår på store butikker, kjøpesenter. Visst jeg utsetter meg for disse tingene, ender det til slutt i at jeg blir fysisk dårlig, blir svimmel og en meget kraftig hodepine, dette sitter i hele dagen og jeg må hvile.
Har gått til psykolog, har forsøkt å tilnærme meg sakte, men jeg blir verre av det. Har prøvd 3 forskjellige antidepressiver uten virkning, medisin mot svimmelhet, da fikk jeg voldsomt til adrenalinrush.
På gode dager kan jeg gå i butikken å handle, kjøre bil, synge, snakke uten problemer
Kan man ha panikkangst bare av og til?
Vår og sommer er verste tiden, jeg får aldri hvile, det er alltid lyst og støy
Et klokt hode har sagt til meg at jeg mulig har ME, men jeg får ikke bli utredet av legen. Er det sånn det utarter seg?
Andre som har det sånn?
Jeg sover ca 11-12 timer i døgnet og blir veldig fort klar.
Jeg er visst riktig dosert med levaxin nå.
Er veldig fortvilt nå for nav tvinger meg ut i jobb, noe jeg ikke aner hvor jeg skal ta kreftene ifra og klare.
Legen sier til meg at han støtter meg i en uføre sak og sier noe helt annet til nav: Jeg er frisk og klar for jobb.
Alt dette begynte etter en hormonkur og en influensa.
Ble mye rot dette