Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Tråd: Depresjon eller?
Threaded View
-
12-05-12, 18:08 #11
Sv: Depresjon eller?
Dette blir nesten som en dagbok for meg selv..
Så langt er jeg kommet nå;
Cøliaki : skal inn på sykehuset å ta nye prøver. Skal vurderes om jeg også bør få intravinøst jern. Etter snart 1 år på 200mg jerntilskudd om dagen ligger jeg fortsatt på ca 20..
Utslett i hodet: kommer og går. Klør og svir vanvittig når det kommer. Har vært hos en dust av en hudlege her jeg bor, som såvidt gidder å se på det. Sier det kan se ut som være tegn på sykdom..... og vil gjerne at det skal bli mye mer før han vil sende meg videre... (riksen for å ta hudprøver..)
Lavt stoffskifte? : Fastlegen har nå bestemt at jeg skal få begynne med Levaxin. Tatt første dose på 25 mikrogram i dag... Kan jeg forvente meg en effekt på denne dosen? Tsh
Jeg er utslitt, sover MASSE (unormalt mye) og er like trøtt når jeg står opp som når jeg legger meg. Dirrer innvendig (skjelver litt utvendig også). Hukommelsen er dårlig, er kjempedistre og blir svimmel når jeg reiser meg opp. Har lagt på meg litt selv om jeg spiser det samme, men trener ikke så mye pga energien jeg IKKE har. Skrev tilslutt et brev til legen og forklarte hvordan det var. Legen mente at FT4 var så lav at dette kunne påvirke formen.
Så der er jeg nå...
Lignende tråder
-
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 109Siste melding: 29-11-11, 01:35 -
Hypotyreose eller depresjon?
Av roser i forumet PresentasjonerSvar: 15Siste melding: 29-01-11, 14:30 -
Lavt stoffskifte, Borrelia, eller kanskje depresjon?
Av Stavanger i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:51 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14

Svar med sitat

Bokmerker